Způsoby doručení

ČESKOU POŠTOU DOPORUČENĚ

  • Objednané zboží odesíláme poštou jako doporučený balík na adresu zákazníka po přijetí platby za objednávku na účet.
  • Balíky zasíláme 1x týdně a to většinou každou středu. V případě urgentní zakázky (narozeninový dárek, svatba...) mě prosím o této skutečnosti informujte v poznámce u objednávky, nebo na emailu uvedeném v kontaktech a domluvíme se na dřívějším odeslání.
  • Doručovací doba závisí na České poště, zpravidla je však balík doručen do 2-3 pracovních dnů po podání zásilky.
  • V současné době doručujeme poskytovatele poštovních služeb v rámci ČR a SR.

GLS

  • Objednané zboží odesíláme službou GLS na adresu zákazníka po přijetí platby za objednávku na účet.
  • Balíky zasíláme 1x týdně a to většinou každou středu. V případě urgentní zakázky (narozeninový dárek, svatba...) mě prosím o této skutečnosti informujte v poznámce u objednávky, nebo na emailu uvedeném v kontaktech a domluvíme se na dřívějším odeslání.
  • Doručovací doba závisí na přepravci, zpravidla je však balík doručen do 2 pracovních dnů po podání zásilky.

GLS kurýr

  • Tento způsob přepravy se liší v době doručení zásilky službou GLS. Kurýr u nás balík vyzvedne a druhý den doručí na Vaší adresu. Příplatek je 50Kč.

   
POŠTOU - EMS expresní balík

   

  • Objednané zboží odesíláme poštou jako EMS balík na adresu zákazníka po přijetí platby za objednávku na účet nebo po zasláni potvrzení o provedené platbě bankou zákaznka. Tento dokument musí být odeslaný přímo bankou zákazníka na email uvedený v kontaktech (pdf podoba/emailová podoba).
  • Zboží, které si přejete zaslat jako EMS balík s garancí doručení následující pracovní den, musí být skladem.
  • U zboží vyrobeného na přání je expresní výroba a následující dodání o domluvě a časových možnostech.
  • Česká pošta garantuje doručení EMS zásilky následující pracovní den. Detailní informace o této službě naleznete přímo na stránkách České pošty.



OSOBNÍ PŘEDÁNÍ

  • Pokud zákazník zvolí osobní předání zboží, objednávku je možné předat po domluvě pouze na adrese uvedené v kontaktech.

   

(viz. obchodní podmínky)

  

Často kladené otázky:

Balík mi nebyl doposud doručen. Jak mám postupovat?

Pokud Vaše zásilka nebyla do třetího pracovího dne od informačního emailu o odeslání zboží doručena, Vámi zadaná adresa je správná, ověřili jste, zdali nemáte ve své schránce výzvu k vyzvednutí zásilky, kontaktujte nás na email uvedený v kontaktech s číslem / kódem Vaší objednávky.

Zašleme Vám sledovací číslo zásilky. V případě ztráty zásilky budeme problém řešit s Českou poštou.

  

Proč nezasíláme jako obyčejný dopis?

Takto odeslaná zásilka se nedá sledovat pod sledovacím číslem České pošty a tudíž zákazník nemůže ověřit, zdali prodejce zásilku odeslal a prodejce nemůže ověřit, zdali zákazník zásilku převzal. Zásilka není pojištěna proti ztrátě.

  

Je možné zboží odeslat tak, abych jej zítra obdržel(a) ?

Ano, pokud je zboží skladem a je pracovní den, je možné zaslat zásilku obratem na přání zákazníka s volbou poštovného jako EMS balík od České pošty.

Balík odeslaný jako EMS je doručen následující pracovní den po podání zásilky.

Můžete mi zaslat zboží na dobírku?

Standartně tuto službu nenabízíme. Po domluvě je však možné se dohodnout na úhradě částky za poštovné před odesláním zásilky, kdy je zbylá částka za zboží uhrazena při převzetí zásilky, jako u standartní dobírkové služby.

Zaslání na dobírku trvá stejný čas jako odeslání běžného balíku GLS nebo doporučené zásilky od České pošty.