Způsoby doručení

POŠTOU DOPORUČENĚ

  • Objednané zboží odesíláme poštou jako doporučený balík na adresu zákazníka po přijetí platby za objednávku na účet.
  • Balíky zasíláme 1x týdně a to každou středu. V případě urgentní zakázky (narozeninový dárek, svatba...) mě prosím o této skutečnosti informujte v poznámce u objednávky, nebo na emailu uvedeném v kontaktech a domluvíme se na dřívějším odeslání.
  • Balík odesíláme prostřednictvím České pošty.
  • Doručovací doba závisí na České poště, zpravidla je však balík doručen do 2-3 pracovních dnů po podání zásilky.
  • V současné době doručujeme poskytovatele poštovních služeb v rámci ČR a SR.

   
POŠTOU - EMS expresní balík

   

  • Objednané zboží odesíláme poštou jako EMS balík na adresu zákazníka po přijetí platby za objednávku na účet nebo po zasláni potvrzení o provedené platbě bankou zákaznka. Tento dokument musí být odeslaný přímo bankou zákazníka na email uvedený v kontaktech (pdf podoba/emailová podoba).
  • Zboží, které si přejete zaslat jako EMS balík s garancí doručení následující pracovní den, musí být skladem.
  • U zboží vyrobeného na přání je expresní výroba a následující dodání o domluvě a časových možnostech.
  • Česká pošta garantuje doručení EMS zásilky následující pracovní den. Detailní informace o této službě naleznete přímo na stránkách České pošty.



OSOBNÍ PŘEDÁNÍ

  • Pokud zákazník zvolí osobní předání zboží, objednávku je možné předat po domluvě pouze na adrese uvedené v kontaktech.

   

(viz. obchodní podmínky)

  

Často kladené otázky:

Balík mi nebyl doposud doručen. Jak mám postupovat?

Pokud Vaše zásilka nebyla do třetího pracovího dne od informačního emailu o odeslání zboží doručena, Vámi zadaná adresa je správná, ověřili jste, zdali nemáte ve své schránce výzvu k vyzvednutí zásilky, kontaktujte nás na email uvedený v kontaktech s číslem / kódem Vaší objednávky.

Zašleme Vám sledovací číslo zásilky. V případě ztráty zásilky budeme problém řešit s Českou poštou.

  

Proč nezasíláme jako obyčejný dopis?

Takto odeslaná zásilka se nedá sledovat pod sledovacím číslem České pošty a tudíž zákazník nemůže ověřit, zdali prodejce zásilku odeslal a prodejce nemůže ověřit, zdali zákazník zásilku převzal. Zásilka není pojištěna proti ztrátě.

  

Je možné zaslat zboží ještě dnes?

Ano, pokud je zboží skladem a je pracovní den, je možné zaslat zásilku obratem na přání zákazníka za jednorázový příplatek 100Kč. V tomto případě objednejte společně se zboží službu "Odeslat dnes".

  

Je možné zboží odeslat tak, abych jej zítra obdržel(a) ?

Ano, pokud je zboží skladem a je pracovní den, je možné zaslat zásilku obratem na přání zákazníka za jednorázový příplatek 100Kč s volbou odeslání jako EMS balík.

V tomto případě objednejte společně se zboží službu "Odeslat dnes" a vyberte v možnostech zaslání zboží zásilku EMS Česká pošta. Balík odeslaný jako EMS je doručen následující pracovní den po podání zásilky.